Reklamační podmínky

Kupující je povinen zboží prohlédnout ihned po jeho převzetí od prodávajícího. V případě zaslání zboží veřejným dopravcem, je kupující povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení.

Kupující je povinen písemně, telefonicky, emailem nebo faxem oznámit prodávajícímu nejpozději 2. dne po provedení prohlídky zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno zjistit při odborně provedené prohlídce.

Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží oproti údajům na dodacím listu se pro urychlení reklamačního řízení doporučuje okamžitý kontakt s dodavatelem, tedy například formou emailu, telefonu či faxu.

V případě dohody o vrácení vadného zboží zašle kupující vadné zboží na vlastní náklady na adresu prodávajícího - doporučuje se přiložit pro kontrolu soupis závad a označit zásilku jako reklamaci.

V případě odstranitelné vady provede prodávající bezplatnou záruční opravu zboží, v případě neodstranitelné vady pak bude provedena výměna vadného zboží za nové s tím, že opravené nebo vyměněné zboží zašle prodávající kupujícímu na vlastní náklady.

Při vrácení reklamovaného zboží je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu v originálním balení, včetně všech dokladů, které obdržel se zbožím (návody k obsluze, instalační diskety, propojovací kabely, apod.), kupující nese zodpovědnost za škodu příp. vzniklou na zboží během jeho přepravy k prodávajícímu.

Pokud je reklamace neoprávněná, je kupující je povinen uhradit prodávajícímu skutečné náklady spojené s vyřízením reklamace, nejméně však částku ve výši 500,- Kč, a to v případě, že:

  • při testování reklamovaného zboží se neprojeví reklamovaná vada
  • doba záruky za jakost zboží již uplynula
  • vada byla způsobena nevhodným zacházením se zbožím

V případě výše uvedených skutečností bude reklamované zboží vráceno kupujícímu na jeho náklady.

Právo z odpovědnosti za vady zboží nelze uplatnit v těchto případech

  • běžné opotřebení zboží
  • neodborný zásah do zboží
  • úmyslné či nedbalostní poškození zboží
  • použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem
  • připojení nevhodného proudu či napětí
  • poškození zboží živelnými či jinými přírodními faktory
  • poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží
  • CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu
  • na inkousty a tonery, u nichž došlo k hmotnostnímu úbytku většímu než 10%

Pokud je reklamováno tiskové médium, je nutné s ním zaslat vzorek tisku, který prokazuje reklamovanou vadu. V případě možného poškození přístroje neoriginální cartridgí je nutno k reklamaci zboží přiložit vyjádření servisního technika, že závada byla způsobena použitím této cartridge a spolu s reklamovaným zbožím poslat i použitou cartridge, výtisk a znehodnocený díl zařízení.

 

Zboží v košíku

Položek
Cena celkem
0
0.00 Kč
Zobrazit

Přihlášení

Kontakty

INFOLINKA 241 729647

IPAK TONERY s.r.o.
Libušská 9/193
(v areálu u bus zastávky
„U Zvoničky“)
142 00 Praha 4 - Libuš

tel.: 241 72 96 45-7
fax: 241 72 96 48
e-mail:
Provozní doba: PO-PÁ od 8:30
Osobní odběr
Pondělí 14.30 - 18.00
Úterý - Čtvrtek 14.30 - 17.00
Pátek 14.30 - 15.00

Skype: Chat with me

HP SILVER Specialist 2016

HP GOLD Specialist 2014

HP GOLD Specialist 2013

HP Supplies GOLD Specialist 2013

HP GOLD Specialist Supplies 2012

Web roku 2012

 

Aktuality

1.1.2024

OSOBNÍ ODBĚRY - PROVOZNÍ DOBA

Byli jsme nuceni upravit otevírací dobu naší provozovny pro vyzvedávání zboží, osobní odběry a osobní kontakt a to každý pracovní den v době po 14.30 hod případně individuálně po předchozí dohodě. Provozní doba pro telefonický kontakt zůstává jako doposud od 8.30 hod nebo kdykoliv písemně na našich e-mailových adresách. Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení
1.6.2023

LETNI PROVOZNÍ DOBA

Od června upozorňujeme na pozměněnou otevírací dobu naší provozovny pro osobní odběry a kontakt. Ten je nyní možný v odpoledních hodinách (po 14 hod) nebo po dohodě. Telefonicky či písemně nás můžete kontaktovat jako doposud tj. po celý den. Děkujeme za Vaši přízeň a pochopení
23.5.2023

K 31.7.2023 ukončení služeb VÝDEJNÍHO MÍSTA DPD

Oznamujeme všem svým zákazníkům, že po osmi letech přestáváme od 1.6.2023 poskytovat služby výdejního místa DPD a přijímat a vydávat Vaše balíčky. Těšíme se, že se s Vámi budeme i nadále setkávat při nákupu náplní do tiskáren.
1.12.2022

PROSINCOVÉ PONDĚLKY AŽ DO 18 HOD

Aby jste v předvánočním shonu vše lépe zvládali, prodloužili jsme pro Vás od prosince pondělní pracovní dobu a jsme tu až do 18.00 hod. Těšíme se na Vás
11.2.2021

Tiskněte na cestách, kdekoli zrovna jste

TISKÁRNA PIXMA TR150 S BATERIÍ Zásluhou dobíjecí baterie, ovládání pomocí smartphonu a všestranným možnostem připojení dosáhnete profesionálních výsledků jednoduše a za jakékoli situace.

Více aktualit

Více aktualit...