Reklamační podmínky
Kupující je povinen zboží prohlédnout ihned po jeho převzetí od prodávajícího. V případě zaslání zboží veřejným dopravcem, je kupující povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu, jakmile se zboží dostane do jeho držení.
Kupující je povinen písemně, telefonicky, emailem nebo faxem oznámit prodávajícímu nejpozději 2. dne po provedení prohlídky zboží všechny vady, které zjistil, resp. které bylo možno zjistit při odborně provedené prohlídce.
Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží oproti údajům na dodacím listu se pro urychlení reklamačního řízení doporučuje okamžitý kontakt s dodavatelem, tedy například formou emailu, telefonu či faxu.
V případě dohody o vrácení vadného zboží zašle kupující vadné zboží na vlastní náklady na adresu prodávajícího - doporučuje se přiložit pro kontrolu soupis závad a označit zásilku jako reklamaci.
V případě odstranitelné vady provede prodávající bezplatnou záruční opravu zboží, v případě neodstranitelné vady pak bude provedena výměna vadného zboží za nové s tím, že opravené nebo vyměněné zboží zašle prodávající kupujícímu na vlastní náklady.
Při vrácení reklamovaného zboží je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu v originálním balení, včetně všech dokladů, které obdržel se zbožím (návody k obsluze, instalační diskety, propojovací kabely, apod.), kupující nese zodpovědnost za škodu příp. vzniklou na zboží během jeho přepravy k prodávajícímu.
Pokud je reklamace neoprávněná, je kupující je povinen uhradit prodávajícímu skutečné náklady spojené s vyřízením reklamace, nejméně však částku ve výši 500,- Kč, a to v případě, že:
- při testování reklamovaného zboží se neprojeví reklamovaná vada
- doba záruky za jakost zboží již uplynula
- vada byla způsobena nevhodným zacházením se zbožím
V případě výše uvedených skutečností bude reklamované zboží vráceno kupujícímu na jeho náklady.
Právo z odpovědnosti za vady zboží nelze uplatnit v těchto případech
- běžné opotřebení zboží
- neodborný zásah do zboží
- úmyslné či nedbalostní poškození zboží
- použití zboží v nevhodných podmínkách nebo nevhodným způsobem
- připojení nevhodného proudu či napětí
- poškození zboží živelnými či jinými přírodními faktory
- poškození zboží použitím nevhodných doplňků k tomuto zboží
- CD média, u nichž nejsou prokazatelné vady na povrchu
- na inkousty a tonery, u nichž došlo k hmotnostnímu úbytku většímu než 10%
Pokud je reklamováno tiskové médium, je nutné s ním zaslat vzorek tisku, který prokazuje reklamovanou vadu. V případě možného poškození přístroje neoriginální cartridgí je nutno k reklamaci zboží přiložit vyjádření servisního technika, že závada byla způsobena použitím této cartridge a spolu s reklamovaným zbožím poslat i použitou cartridge, výtisk a znehodnocený díl zařízení.