F.A.Q aneb často kladené otázky a odpovědi
Jak můžu objednat zboží z Vaší nabídky?
Zboží si můžete objednat několika způsoby, například:
- telefonicky
- e-mailem
- osobně se současným možným odběrem zboží
- na internetu prostřednictvím našeho e-shopu
Jakým způsobem mohu zboží zaplatit ?
Máte hned několik možností, jak objednané zboží zaplatit:
- v hotovosti při osobním odběru na prodejně nebo při dodání na adresu v Praze
- platba předem převodem z účtu na zálohovou fakturu, zboží je odesláno po úhradě
- platba na fakturu se splatností 14 dní / měsíc, platí pouze pro registrované zákazníky a nastaveným kreditem
- zaslání zboží na dobírku, kdy je cena za zboží uhrazena přepravci v okamžiku přebírky zboží
Za jak dlouho objednané zboží obdržím?
Zboží, které je objednáno do 17:00, je druhý den expedováno a dodáno nejpozději do 24 hodin od objednání. V Praze je zboží dopraveno zdarma při objednávce nad 2.000,- Kč bez DPH. Mimo Prahu je limit pro bezplatnou dopravu objednávka nad 2.000,- Kč bez DPH.
Odebíráte vypotřebované náplně?
Ano, samozřejmě, snažíme se co nejvíce dbát na ochranu životního prostředí a proto nabízíme našim zákazníkům možnost odběru a výkupu prázdných tonerových a inkoustových cartridgí, především zn. Hewlett-Packard a Canon.