F.A.Q aneb často kladené otázky a odpovědi
Jak můžu objednat zboží z Vaší nabídky?
Zboží si můžete objednat několika způsoby, například:
- telefonicky
- e-mailem
- osobně se současným možným odběrem zboží
- na internetu prostřednictvím našeho e-shopu
Jakým způsobem mohu zboží zaplatit ?
Máte hned několik možností, jak objednané zboží zaplatit:
- v hotovosti při osobním odběru na prodejně nebo při dodání na adresu v Praze
- platba předem převodem z účtu na zálohovou fakturu, zboží je odesláno po úhradě
- platba na fakturu se splatností 14 dní / měsíc, platí pouze pro registrované zákazníky a nastaveným kreditem
- zaslání zboží na dobírku, kdy je cena za zboží uhrazena přepravci v okamžiku přebírky zboží
Za jak dlouho objednané zboží obdržím?
Zboží, které je objednáno do 17:00, je druhý den expedováno a dodáno nejpozději do 24 hodin od objednání. V Praze je zboží dopraveno zdarma při objednávce nad 2.000,- Kč bez DPH. Mimo Prahu je limit pro bezplatnou dopravu objednávka nad 2.000,- Kč bez DPH.
Odebíráte vypotřebované náplně?
Ano, samozřejmě, snažíme se co nejvíce dbát na ochranu životního prostředí a proto nabízíme našim zákazníkům možnost odběru a výkupu prázdných tonerových a inkoustových cartridgí, především zn. Hewlett-Packard a Canon.
Přihlášení
Kontakty

IPAK TONERY s.r.o.
Libušská 9/193
(v areálu u bus zastávky
„U Zvoničky“)
142 00 Praha 4 - Libuš
tel.: | 241 72 96 45-7 |
fax: | 241 72 96 48 |
e-mail: |
Provozní doba: PO-PÁ od 8:30 | |
![]() |
|
Pondělí | 14.30 - 18.00 | Úterý - Čtvrtek | 14.30 - 17.00 |
Pátek | 14.30 - 15.00 |